det artar sig

Igår for mamma och jag in till Lagerhaus för att inhandla diverse saker till lägenheten. Jag gillar inte att göra av med pengar, men det var nödvändigheter som faktiskt behövs. Var i förrgår iväg på Myrorna och köpte några tallrikar + gardiner till köket - det var lite mer plånboksvänligt än Lagerhaus... Något som var RIKTIGT plånboksvänligt var att botanisera på landet, vilket jag har ägnat dagen åt. Har hittat fler tallrikar, glas, koppar och fat, samt en lykta. Helt gratis. Tur att jag är vän av vintage.

Förresten, så kanske inte alla är med på noterna när jag snackar om lägenhet? Min vän och tidigare roomie C och jag ska hyra en lägenhet i Krokom utanför Östersund, eftersom vi inte kom in på skolans internat. (De har tänkt till när de startat en skola med 42 internatplatser och ett elevantal som ökar med ca 50% varje läsår, hurra!)

Och bara för att jag tänkte slänga upp en bild på allt fint jag införskaffat, så protesterar internet. Typiskt. Ni får helt enkelt vänta.
So long.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det är smart av Dille, det där. Cykelverkstad!

2009-07-28 @ 12:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0