organiserat kaos

Har spenderat några dagar på landet, vilket har varit underbart. Badat och pysslat lite, slipat mina och Cs blivande köksstolar + mitt skrivbord och bara tagit det lugnt. Läst, har jag gjort. Det gör jag sällan nu, det hinns aldrig med. Men på tre dagar har jag läst ut Änglar och Demoner, det kändes bra.

Imorgon kommer L hem från Rhodos. Som jag har längtat efter henne! Gillar inte att vara ifrån henne, även om jag vet att det är nödvändigt ibland. Känns bara dumt att behöva vara isär nu, när vi egentligen har möjlighet att vara tillsammans. Snart måste jag åka iväg igen och då... Blir det ju jobbigt. Men å andra sidan unnar jag verkligen henne den resan; alla borde få åka bort någon gång, bara en stund. Jag var själv på Öland förut, vilket var mitt sätt att komma bort lite. Och som jag längtar dit igen! Har försökt flera gånger nu att få in några dagar då jag kan fara ner dit, men det finns inte tid. Nu när ryggen börjar bättra sig så måste ju allt, som jag inte kunde göra förut göras klart! Ack och ve.

Om en vecka kommer min häst i alla fall hit. Förhoppningsvis har hon en fodervärd under det här läsåret, och när jag kommer hem nästa sommar är hon min igen. Mitt lilla skrutt.

Pride har börjat också, gud så mycket som händer och som jag glömmer bort att skriva om. Var på invigningen i måndags med C och hennes vän S. Vi fick se bl.a. Maskinen i en fantstisk drag show, Detektivbyrån spela bröllopsvals åt ett brudpar på scen(!), Magnus Betnér, Lill Babs med ett medley av hennes största hits, Sandra Dahlén som höll invigningstalet och en väldigt pinsam Sanna Bråding, som var konferencier. Nu hoppas jag på en mcket trevlig vecka och en del återbesök av diverse människor. Framför allt hoppas jag att jag får träffa E och dricka lite vin.

Nej, nu ska jag återgå till min Leffe och en väldigt stilla sommarnatt. Todilo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Snälla, kan du göra mig en tjänst?

Kan du gå in på min blogg, i de senaste inlägget handlar det om att rösta på Britney Spears för Teen Choice Awards. Och det skulle betyda jätte mycket om du kunde göra det. Tänk på all skit som Britney har fått gått igenom de senaste åren. Snälla visa henne att du stöttar henne genom att rösta några gånger på henne så hon förhoppningsvis kan vinna ett pris. TACK!



emmaeriica.blogg.se

2009-07-29 @ 23:15:19
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad duktig du är Cajsa! Jag är bara precis halvvägs genom Angels and Demons och har läst den halva sommaren ^^ har dock läst annat :P Er lägenhet kommer ju bli den bästa!! :D

see you soon! <333

2009-08-15 @ 21:24:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0