challenge

Mitt i min misär av to do-listor, kommer A och utmanar mig med ett vettigt tidsfördriv - gissa om jag blev lycklig över att få göra något annat än sannolikhetslära? WHOPA!

Här är reglerna:
-Respond and rework. Answer the questions on your blog, replace one question you dislike with a question of your own invention; add a question of your own.
-Tag eight other un-tagged people.

Vad har du på dig nu? 
Det här är en av jordens mest onödiga jävla frågor. VEM i hela friden bryr sig om vad jag har på mig? Den här frågan tar jag bort. Punkt.

Tar du tupplurar?
Ibland, beror på om jag är normalstressad eller överstressad. Är jag normalstressad brukar jag ta en tupplur på Ls mage medan hon nördar vid datorn.

Vem kramade du sist?
L, igår. Idag har jag inte kramar någon, är ensam hemma hos henne.

Vilka är de finaste orden du vet?
Aldinrós [Aldinråus] = äppelblom på isländska.

Vad blir det till middag?
Vet inte, men Ls mamma har gjort en jäääättegod vegetarisk lasange och den tackar jag inte nej till.

Vad var det sista du köpte?
Kläder, en klänning och en kofta.

Vad lyssnar du på just nu?
Diskmaskinen och fågelkvittret.

Favoritväder?
Sommarkvällsväder, snö och gnistrande vintersol, fuktiga höstdagar med röda löv.

Vad skulle du döpa eventuella döttrar och söner?
Flickor: Vidalinn och Kristall.
Pojkar: Andri och Dreki.
Tur att L och jag har samma smak. Namnen är isländska, nördiga som vi är.

Vilka är dina bästa redskap?
Mitt huvud.

Säg något till den person som taggade dig.
A, du är ett snille. Jag ser upp till dig och allt du åstadkommer. KEEP ON GOIN'.

Favoritresemål?
Varmt och långt bort. Seychellerna, typ.

Nämn några saker du inte kan vara utan?
L. Min häst. Tankegångar. Drömmar. Vänner.

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
Betyg för alla de kurser jag försöker göra klart nu. Gärna MVG i allt. Helst.

Om du förvandlades till en känd person av motsatt kön, vem skulle det vara?
Al Gore. Han har makt att förändra värlen och han gör det också.

Om du kunde åka varsomhelst i världen i en timme var skulle du åka?
Till Dille.

Vem skulle du vilja fastna i en hiss med?
L. Det sägs att man har jättebra sex i hissar.

Favoritlukt?
Nybakat. L. Vårsötma. Nystädat.

Om du hade en tidsmaskin, vilket årtionde skulle du besöka då?
1700-talet. Lätt. VIVA LA RÉVOLUTION!

Vad är det busigaste du har gjort?
Jag är tyvärr en ganska tråkig människa och busar inte så mycket.

Här är min nya fråga:
Berätta något om dig själv som få/ingen vet om?
Jag är fruktansvärt rädd för allting som kan göra ont. Och jag är barnsligt förtjust i Pettson och Findus.

Nu utmanar jag: Cami, Niki, Linette, Malin, Emma, Melina, Carro, Anna och alla andra som har lust.


Kommentarer
Postat av: m

görs imorgon, lovar!

2009-04-13 @ 03:21:27
URL: http://mecw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0