friskis, fläskis, längtan



Har hunnit med stallet idag, red en liten kortis utmed åkern och tottohästen töltade rent! Sen att det hela slutade med lite bråk i alla fall hör ju inte till ovanligheterna, men jag tycker om henne ändå. När jag kom hem hade jag feber, vilket resulterade i sängliggande... Känner mig inte produktiv. Mest äcklig.

Imorgon (om inte min feber fortsätter) blir det Friskis och Svettis i Orminge med L och hennes mamma. Ska bli skönt att börja träna igen, det har jag verkligen saknat. Dessutom börjar min och Ls sockeravvänjning, vilket kan bli spännande. No more kexchoklad for her.

Blir besviken på mig själv när jag inser att jag inte har fotat på säkert en vecka. Alltså, fotat seriöst och försökt få till något bra. Rädslan för att leverera något dåligt är nog för påtaglig. Attans.

Om ni inte redan har föstått det, så längtar både jag och L något enormt efter ett barn. Kanske inte nu på en gång, men inom en snar framtid och vad som definierar en snar framtid är alltid relativt. Ena dagen handlar det om två år, andra om fem. Man vet aldrig. Tack och lov längtar vi båda lika mycket. Vi har en hel drös med namnförslag också, och eftersom ni 16 som följer min blogg är urusla på att kommentera, så kan ni ju åtminstone slänga in en åsikt om följade lilla lista på möjliga bebisnamn.

Flicka:
Alissa
Eira
Elsa-Li
Esther
Kristall
Linusida
Loo
Lykke
Signe
Vidalinn

Pojke:
Andri
Benjamín
Devin
Noel
Trístan
Vincent

Kan ju nämna att vi inte är överrens om alla, men nära på. Nej, nu ska jag skriva ett arbete om EU. Puss.

Kommentarer
Postat av: Anna

Esther och Vincent! Kan tänka mig Benjamin också. ;) Eira är också fint.

2009-05-25 @ 08:51:56
URL: http://tasteofpop.blogspot.com
Postat av: A

Jag slår ett slag för Vidalinn och Benjamín:-)

Syns snart!!Ska bli SÅ kul att träffa dej och Alda igen. Fjóla kommer förhoppningsvis hem i veckan...med lite tur dräktig:-):-)

Krams

2009-05-25 @ 11:20:30
Postat av: Carro

Jag håller med Anna, Vidalinn och Bnejamín :)

2009-05-26 @ 12:08:01
URL: http://caaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0