that would be ridiculous

Insåg idag att jag enbart har två arbeten kvar; ett om EU i samhällskunskap och ett om miljökampen på 60-talet i historia. Inte så blodigt. Sen att det ligger en bokrecension och skaver kan jag inte göra något åt, för min underbara lärare har inte berättat för mig hur man skriver i seminarieform. Om någon vet det, så kan de skriva det nu, tack.

Har fortfarande ont i halsen, men tänker att det säkert blir bättre av lite gym ikväll. Så idag ska alltså ett EU-arbete skrivas, stallet och hästen ska besökas, och sedan bär de av till gymmet. L och jag var busiga och bestämde att jag sover hos henne idag  i alla fall, även om vi egentligen hade sagt att vi skulle sova på varsitt håll så att jag verkligen pluggar imorgon. Av någon konstig anledning brukar jag nämligen bli lite distraherad när jag är med henne? Hm, I have no idea... Men, vi tänkte trotsa det och sova tillsammans i alla fall, vilket numera känns som en livsnödvändig sak. Att sova tillsammans. Jag kan inte sova utan henne, för då somnar jag vid tre eller sju på morgonen. Sover jag däremot bredvid henne kan jag slockna vid tio. Trygghet, närhet och kärlek, tror jag. I need it.

Nej, Cajsabajsa, nu pluggar vi (jag och mina personlighetsklyvningar, alltså). Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0