influensa

Nu är det så, att jag står inför ett väldigt stort val. Jag har legat i sängen hela dagen och varit sjuk (på riktigt) och mamma tror att jag har influensa. Inte baconfebern, utan vanlig svenssoninfluensa. Hon tycker att jag ska åka hem, så att jag inte smittar. Men å andra sidan, så måste jag stanna på skolan för jag har tusen miljarder saker jag måste göra. Dessutom skall vi i elevrådet åka till Gävle på lördag och gå på seminarium om hur man förbättrar sitt elevråd. Alltså: åka hem och bli frisk, utan att smitta någon, men missa massor i skolan (bl.a. ett tal i svenska c som jag peppat mig själv inför i två veckor nu), eller stanna kvar och antagligen inte bli frisk eftersom jag måste vara i skolan, men få allt skolarbete gjort. Hjälp?

Kommentarer
Postat av: C

Men du, kommer du verkligen få en massa saker gjorda om du är influensasjuk? Då brukar man ju inte vara så jävla driftig...?

KRam

2009-11-05 @ 23:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0