cake or death

Sitter med teet i sängen önskar dyrt och heligt att jag kunde somna om och sova några timmar till. Förstår inte varför kroppen vill vakna 08.12 varje morgon, det är väl ändå lov? Mitt sista påsklov, för att vara jävligt exakt. Skulle man inte kunna få sova ut då? Å andra sidan däckar jag vid 22 varje kväll. Och tantpoängen haglar.

Far till Göteborg idag med mama. Vi ska åka bil hela vägen och me luvs it. Förvisso tycker jag att det är bättre att åka tåg, ur miljösynpunkt, men fan - det är inte mycket som slår att åka bil långt. Speciellt med mama. Hon är bra. Vi har alltid roligt när vi åker bil. Och så gillar vi p3 båda två - behövs inte så mycket mer.

G var här igår och vi pratade massor av skit. Det var bra. Jag saknar henne när jag är i Östersund. Hade behövt henne där ibland.

Nej, nu är det så fint väder att jag får ont i hjärtat av att sitta inne. Det jag kommer sakna mest när jag flyttar ner till Stockholm igen är nog att bo granne med en skog. Jag gillar skogen. Tror dessutom att en skog här i Frösunda skulle vara snäppet bättre än den där uppe; björnfri och älgfri. Ska nog plantera en nu med det samma. Vem behöver gräsmattor? Jag vill ha skog.

Kommentarer
Postat av: Cami

Izzard <3

2010-04-08 @ 14:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0