go on, take all the time you need

Oj, hade jag en blogg? Det måste jag ha missat.

Ursäkta min kassa ironi. Förstår bara inte hur jag ska få dygnen att räcka till längre nu när jag lovat mig själv att inte plugga/göra annat som borde göras, efter 21:00. Alltså inte sitta uppe på natten och göra klart saker. Blev under det här läsåret införstådd i att det är ytterst självutplånande. Och det är ganska töntigt att vara självutplånande. Så, istället tar jag på mig WAY TO MUCH och spinner på i 120 mellan 07:30 och 21:00. Då är jag åtminstone bara självutplånande och töntig under dagtid, eh? Mycket bättre än att vara det 24/7.

Fast det är faktiskt roliga saker jag tar på mig. Bland annat arrangerade vi treor en ridhustävling idag, som jag tillsammans med flera treor i slutändan fick ansvara för. Det var roligt. Och så ska jag vara med i ungdomstinget nästa vecka, inne i Östersund. I helgen var jag på SIF:s ungdomsseminarium och så sitter jag i balkommittén tillsammans med T. Det enda jag gärna skulle slippa är att vara hovslagaransvarig för privathästarna, men det är bara för att hovslagaren aldrig ämnar svara när man försöker nå henom. Så, i slutändan är det inte så självutplånande, eftersom det är saker jag faktiskt vill göra. Oftast.

Ordbajsande är min grej. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0