I was out for a drink in a soho bar, the air was smoked out liked a cheap cigar

Har nu haft migrän i tre-fyra timmar. Det känns inte bra. För att vara helt ärlig, så gör det ganska ont. Och är ganska irriterande, eftersom jag har en del saker som borde vara gjorda nyss. Att alla piller dessutom lägligt nog var slut fullbordar bara den här eftermiddagen, som har spenderats under täcket med neddragna persienner. Nu kände jag dock att det fick vara nog med mjäkerier. Försöker bli vän med datorskärmen, men den slutar liksom inte vara för ljus. Typiskt.

For hem i helgen. Det behövdes. Kan ni förstå att jag håller på att bli skoltrött? Jag blir aldrig skoltrött. Jag gillar att plugga (nej, jag är faktiskt inte ironisk). Nu lät jag väldigt nördig. Men okej, för att låta lite coolare så kan jag erkänna att jag inte bara håller på att bli utan faktiskt är skoltrött. Jag har hoppat av tre kurser. TRE. Uno dos tres. Ö dö twa. Det är humongous. Men, som jag sa förut; självutplåneri är töntigt. Och vem vill vara en tönt?

Flyttar snart till Stockholm igen. Snart sommar. Långa sovmornar. Solskens- och månskensritter. Kvällsdopp. Regnfiske. Musik. Grillkvällar. Nattpromenader. Jordgubbsläppar. Gräsfläckar. Vänner. Körsbär. Allt som är fint här i livet.

Vad som faschinerar mig är hur ett stort, öppet sår inuti min kroppshydda kunde läka, bara av insikten att du mår bra. Att du är lycklig. Jag har aldrig varit gladare för någon annans skull. Aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0