skymningsbarn

Jag har sorterat mina filmer i bokstavsordning. Att saker är systematiskt sorterade är lika med trygghet och lugn. Helt plötsligt blir jag inte lika stressad över att se mitt skrivbord. Bara bokhyllan (utrymmet är för litet för att mina böcker ska få plats). Dessutom har jag lagt på mig en ny vana det här året; jag genomför det jag tänker genomföra, direkt. Jag skjuter inte upp det. Och jag har struktur på min dag. Förhoppningsvis bidrar denna uppstrukturering av mitt liv till mer sömn. Hoppas.
och jag kunde ha gett vad som helst 
för att höra den tanken
men själv låg jag tyst i min säng och så frälst
av den farliga branten
(jag liksom föll över kanten)


Kommentarer
Postat av: maja.

ett av mina nyårslöften är att genomföra det jag ska genomföra direkt. Gäller främst plugg haha.

saknar dig fiskmåsen. Har fått ditt brev. Jag blir alltid lika glad. Snart kommer ett brev, ska nog skriva det idag.

kram

2010-01-11 @ 16:43:38
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0