sover hos dig på din nåder, rör dig fast jag inte får det, önskar att jag bara drömde


Vad är det för vits med att sova, om man ändå bara drömmer sig utmattad? I natt drömde jag tre drömmar, varav alla tre slutade med att jag på grund av olika omständigheter blev försenad till en middag med en vän. Var det inte en kombinerad lektion/konsert, så var det en utebliven skjuts eller arg exflickvän. Efter varje dröm så vaknade jag upp i panik och trodde att klockan var sent på kvällen nästkommande dag. Så oerhört drygt. Men å andra sidan så har jag oftast inga tider att passa och drömmen var därför helt obefogad. No stress.

För övrigt har jag hittat så mycket fina ugglor de senaste dagarna, att det nästan är farligt. Vill ju ha de flesta. Igår köpte jag de två ljuslytkorna på bilden och kände mig duktig, som inte köpte plånboken, paraplyet, muggen och allt det andra uggleformade också... Självdiciplin.

Nu inväntar jag åskan som utlovades på vädret igår, samt en mycket saknad vän. Sen måste jag ta jobbiga beslut, men det går alltid att skjuta upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0