take only what you need from me

Om någon känner sig estetiskt lagd och är i stort behov av att få rita något, så kan denna någon jättegärna få rita en sån här till mig. I lite mindre format bara, så att den får plats på en underarm. Så kanske jag, en vacker dag, vågar göra slag i saken och slutar vara hysteriskt rädd för att det ska göra ont (för det gör det ju, just face it).

Nu har jag packat en ny packning och åker mot Falun om någon timme. Imorgon bär det av vidare mot Arvika och sen hoppas vi att jag kan hålla mig vaken mitt i alltihopa. Nästa vecka ska jag åka på min nästnäst sista resa, sedan är det bara Göteborg och Östersund kvar i slutet av augusti. Sen ska jag sova. Jävlar vad jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0