I'd spend all night losing sleep, I'd spend the night and I'd lose my mind


Fick sova i natt. Om det berodde på att jag drack örtte istället för svart earl grey eller att jag bara missat tillräckligt mycket sömn för att kroppen lägger av i ren utmattning vet jag inte. Men jag sov i alla fall. Drömde till och med, blev nästan förvånad när jag vaknade. Det var en sjuk dröm förvisso, men ändå.

Ska snart beblanda mig med människor och åka buss. Och tunnelbana. Usch. Jag funderar stark på att bli eremit på heltid. Fast inte än, ska träffa lite fina människor först. Imorgon och på torsdag. Och i helgen fyller ju bror år... Okej, vi väntar med eremitplanerna en stund. Sen jävlar. Grotta och björnpäls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0