och självklart blev jag rädd

Har haft möten hela morgonen. Jag gillar möten, då får man saker gjort. Fick reda på betyg i lite kurser. Det var bra. Nu är jag lugn. Ingen stress.

M ringde nyss. Jag blev så glad, det var jättelängesen vi hördes. Jag saknar henne fruktansvärt mycket, men snart ska vi ses. Hon ska komma till Stockholm och kolla på Alice med mig. Och vi ska dricka te och läsa våra böcker och vara tanter tillsammans. Det blir bra.

Var duktig och gjorde en av uppgifterna i turism också. Avskyr småuppgifter, de blir aldrig gjorda. De ligger bara och skaver i bakhuvudet. Men nu är det bara en kvar.

Förresten, jag är klar med matten. Om ni inte visste det alltså. Ska jag säga det igen? Jag är klar med matten.

Måste göra en liten, liten lista. Börjar bli gammal och glömsk. Undrar om det är mitt undermedvetna som påverkas av mina tantfasoner och till slut faktiskt tror på att jag är tant? Mycket möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0