GOD NATT

Mhm, jag vet att ni blir alldeles till er av att se mitt enorma nylle där uppe. Bra grej det där, att totalrenovera bloggen. Vitt är så förra månaden. Bäst att ni passar på, för imorgon lär den vara omgjord igen och då är nog inte den fabulösa bilden kvar. Har hört att less is more, men jag vet inte...

Nu, såhär mitt i natten, är jag i alla fall färdigpackad. Eller resväskan är packad - jag är spiknykter, lovar. Men imorgon ser ni, då blir det åka av. Bokstavligt talat, alltså, eftersom jag och mamabear kommer befinna oss i en bil de sju sista timmarna på dagen. Hon kör och jag sover. Go team.

Ni vet sån där hostmedicin man fick när man var liten, som alla tyckte var så äcklig? Den tyckte jag var kalasgod. Sån måste jag dricka nu, bara för att den här förbaskade hostan inte velat ge med sig, och det hade ju varit helt okej om det inte var så att den numera är svinäcklig. Inte kul. Den smakar inte alls lika gott som när jag var liten. Fattar ni vilken besvikelse det var att dricka den? Att saker och ting aldrig får vara så som de alltid har varit. Dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0