dingalingaling, dogfood shop

Min tandborste är fortfarande borta och programvaran för mobilen är ännu inte funnen. Mysterierna fortsätter och jag har ätit choklad och druckit slånbärssaft. Det får mig att tänka snabbare, som en detektiv. Fast just nu går det väldigt långsamt och då är det tur att jag har en snäll storebror, som kan hjälpa mig med åtminstone det sistnämnda problemet.

Idag köpte jag ytterligare en anteckningsbok. Nu har jag alltså tre stycken. Dessutom köpte jag såna där bra pennor, de gula kantiga med färgad kork. Och om jag kunde fixa den där sabla programvaran så skulle ni få se bilder, för jag tog väldigt fina mobilbilder när jag fikade med Nisse, Ninja och Niklasson. Och Waynes, såklart. Vi får inte glömma Waynes. Han satt ihopkurad vid mina fötter, när han inte satt bredvid mjölkkannan vid disken och tvättade vingarna. Charmig man, det där.

JAG HITTADE PROGRAMVARAN! Shit vilket snille jag är, den fanns ju på LG:s hemsida. Som sagt, choklad och slånbärssaft är min hemlighet. Om ni undrade. Återkommer alltså snarast med bilder och uppdatering i tandborstfallet.

P.s. För er som undrar, så har jag en reservtandborste. Jag har alltså inte haft oborstade tänder sen igår. D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0