020

Alice, L Word:
"Most girls are straight... 'til they're not"

Haha, så sant. Det är märkligt hur, till synes, heterosexuella tjejer helt plötsligt blir totalt omvända, oftast när de är omgivna av flator och bisexuella. Jag kan inte låta bli att fundera på, om det är så att de vetat om länge att de gillar tjejer, eller om det bara är stundens hetta som styr ödet? Alltså om de bara aldrig vågat komma ut och ser umgänget med flator som en chans, eller om de aldrig ens funderat över om de är bi/homo och bara helt plötsligt blir totalt jättekär i en tjej? Åh, varför är jag så nyfiken för.

Hjärtat åker till bajsgrekland i en vecka i natt. Hoppas jag hinner träffa henne idag, men hon skulle iväg med sin mamma först och jag ska försöka städa ur lägenheten ordentligt + bjuda mamma och pappa på middag, vilket betyder mycket lite tid till att träffas. Då är ändå inräknat att jag prioriterar henne först av allt.

Nåja, vi får se hur det går. Om jag fick välja skulle hon stanna här i min lägenhet hela veckan, istället för att åka till dumma Grekland. Tyvärr så får inte jag bestämma.

Hon är det finaste jag vet, mhm.

Nej, dags för lite action. Måste börja någonstans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om jag hade något annat val så skulle jag vara med dig hela veckan <3

2008-07-23 @ 12:27:49
URL: http://letty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0