min kaffeplanta i fönstret har börjat frysa

Eller hur? Visst är det så att växter kan få frysskador? Stackars liten.

Idag är det istölt på Dille (inte sådan här istölt, utan på fast mark) och jag hade tänkt passa på att fotografera till Dilles hemsida samt till min egna. Nu har jag inte fotat på säkert en vecka, all lust och insipiration har försvunnit, men nu jävlar är jag på hugget. Passa er, jag kommer ha haft kameralinsen upp i allas näsborrar innan dagen är slut.

Lite ringrostig möjligtvis och med jobbigt hård konkurrens från skolans två superfotografer M och M, men alla vet att de är duktigare än jag och då kanske de inte har sådana krav på mig? Frågan är vilka krav jag själv har på mig. Åh.

Näe, nu är det på med overallen och fram med kameran. SHOOT. Och ikväll kommer MIN älskling, mitt hjärtegryn och mina andetag. Hon ska vara här en hel vecka. Mitt schmullver. Jag älskar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0