try to reverse, but I don't wake up


Gry är här och hon kollar på Mulan. Jag kollar mest på nya objektiv. Det var meningen att jag skulle vara hemma och chilla nu i en vecka, men jag vet inte... Jag lyckas alltid ochilla. Ska alltid vara på väg någonstans. Igår drack jag te och åt kladdkakemuffins hemma hos C hela dagen. Det behövdes. Vi pratade om djupa saker, som vi brukar. Om relationer och hemmaboende och klädnypor och sådant. Så, egentligen gör det här ochillandet mig ingenting, eftersom jag aldrig behöver sitta ner och fundera över mitt liv. Kalasbra. Och jag hade tusen saker jag ville skriva om, men nu har jag sovit så länge att de försvunnit i minnet. Glömde min anteckningsbok hemma förut också, så allt smart jag kom på var jag tvungen att spara i huvudet och där var det redan fullt. En dag kanske jag kommer på vad det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0