det är ett timglas som bara rinner

Älskade T har somnat i sängen framför Smala Sussie. Hon är så bra. Jag har bakat 360 muffins och nu gör min rygg ont, men har fått piller så det ska nog lösa sig.

Hästen var så himla duktig idag, jag var så stolt och glad och lycklig. Hon är kvinnan i mitt liv. No doubt about it. Töltade på som en annan klocka liksom, hon slutar aldrig att förvåna mig. Fina, fina pyret.

Försökte hitta en sova ut-dag i kalendern, men det tycks inte infinna sig någon sådan förrän på måndag. Typiskt. Men det löser sig.

Kommentarer
Postat av: maja.

du måste baka muffins till mig när du kommer hit :)

2010-03-19 @ 13:15:59
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0