people staring, they know you've been broken

Förstår inte hur en dag bara kan försvinna sådär. Har bakat 400 kanelbullar och 60 muffins sen tio i morse och nu när jag satte mig ner, med min gröt och mitt te, då är klockan sex och det är snart dags att sova. Tur att hestur fick vara med på nybörjartur idag, annars hade hon fått stå och det hade inte varit snällt mot hennes figur. Sen att hon tydligen brallade och bockade ute i skogen med den stackars nybörjaren är kanske inget vi behöver bry oss om. Alla kom hem hela och vid liv.

Har ont i rygghelvetet igen. Ironiskt nog läste jag nyss i DN att ryggont kan botas med kbt (kognitiv beteendeterapi). Synd att jag inte gillar kbt. Däremot måste jag få vara lite mainstream och säga att den där spikmattan gör underverk för en ond rygg. Brukar somna på den emellanåt.

Beställde flygbiljett hem också, eftersom tåget nuförtiden är dyrare. Jag må vara en väldigt stor miljövän, men när man är fattig så måste man göra jobbiga och oetiska val. Och sa jag att jag var klar med matten? Inte? JAG ÄR KLAR MED MATTEN!

Borde en massa saker egentligen. Men vill inte. Läser istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0