my windows look into your living room


Lagar mat och lyssnar på det här. Väntar på att T och C ska komma hit. De har varit på Gröna Lund och T vann tydligen med en spya. Har saknat dem helt fruktansvärt mycket och nu ska de bo över en natt, så jävla bra. Fick för övrigt mitt Adlibrispaket idag, innehållande böckerna ovan. Har snart läst ut Fara vill av Elin Ruuth och blir alldeles lyrisk av hennes garnnystan av tankegångar och formuleringar och ord. Trekant har jag läst och ägt, men boken fick ben och försvann. Nu ska jag hacka morotar. Adieu.

Kommentarer
Postat av: Lotta

cajsa, hur är din adress? råkade tappa bort den

2010-05-07 @ 22:06:20
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/
Postat av: E

Guuuuuud vad du ger mig dåligt samvete nu!

"trekant" har inte alls fått ben och inte alls rymt, den ligger i min byrålåda i Uppsala med en postitlapp där det står "Cajsa" på. Så den finns mer än någonsin vid liv och varje gång jag ser den tänker jag på att du måste få tillbaka den, och varje gång jag träffar dig glömmer jag bort det igen. Förlååååååt!

2010-05-08 @ 17:23:36
URL: http://emmaebba.blogg.se/
Postat av: Cami

-skava skava-

2010-05-10 @ 18:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0